Ioana Chiriţă*
Rezumat
Deşi domeniul abordat de această lucrare este de relativă actualitate, despre senioritatea mărcii naţionale în spaţiul Uniunii Europene se pot scrie sute de pagini sau poate reprezenta un câmp de cercetare academică de abia explorat. Prezentul studiu îşi propune să trezească interesul şi, de ce nu, curiozitatea, împletind actualitatea teoretică, destul de stufoasă, dar riguroasă, cu avatarurile şi sensurile pe care însăşi rădăcina cuvântului „senioritate” o reprezintă şi o inspiră atât pe tărâmul reglementărilor şi socio-cultural, cât şi cotidian prin admiraţia, dar mai ales respectul pe care ni le transmite.
* Studentă în cadrul cursurilor de master, specializarea Master Dreptul Afacerilor, Facultatea de Drept, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” Iași; adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..